AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

30 Απρ 2015

Σαμιώτης θα τρέξει για καλό σκοπό!


Για τα παιδιά της "Μέλισσας", του Σαμιακού Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπτυξιακή Υστέρηση, θα τρέξει προσεχώς σε αγώνα εκτός του νησιού ο Σαμιώτης δρομέας Τάκης Φώκος.

Συγκεκριμένα, το τριήμερο 8-10 Μαΐου, ο 35χρονος αθλητής του Ε.Ο.Π.Σ Σάμου θα πάρει μέρος στον αγώνα 107,5 χιλιομέτρων στο πλαίσιο του 16ου Ευχίδειου Άθλου, στη διαδρομή από τις Πλαταιές προς τους Δελφούς.

"Η συμπαράσταση όλων σας και η θετική ενέργεια που μου περνάτε μέσα από αυτή, θα είναι ο σύμμαχός μου να αγωνιστώ απέναντι στον εαυτό μου και να προσπαθήσω να ξεπεράσω τα όριά μου...", λέει ο Τάκης Φώκος, που ζητά από οποιονδήποτε θέλει να καταθέσει σε Τράπεζα (ALPHA BANK, αριθμός λογαριασμού: 191002002007906) έστω και 1 ευρώ για κάθε ένα από τα χιλιόμετρα που θα διανύσει, ώστε το σύνολο το χρημάτων που θα συγκεντρωθούν να διατεθούν στη "Μέλισσα" (τηλ. 2273100316).

"Κι ασχέτως όμως με το πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσω να διανύσω τελικά, ο καθένας μπορεί να καταθέσει όσα χρήματα επιθυμεί. Μπορεί δηλαδή να ολοκληρώσω τον αγώνα (και τα 107,5 χλμ) και κάποιος να καταθέσει έστω 1 ευρώ. Μοναδικός μου στόχος είναι το αποτέλεσμα αυτής μου της προσπάθειας να φέρει χαμόγελα σ' αυτά τα παιδιά!" λέει στο My Samos Blog ο Τάκης.