AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

15 Μαρ 2018

Π. Κοτρίδης: "Ευχαριστώ όλους τους Σαμιώτες, θα σας θυμάμαι πάντα με αγάπη!"

Ο πύραρχος Παναγιώτης Κοτρίδης, απερχόμενος διοικητής της ΠΥ Σάμου 

Αποχαιρετιστήριο-ευχαριστήριο μήνυμα προς τους πολίτες της Σάμου έστειλε ο απερχόμενος διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σάμου, πύραρχος Παναγιώτης Κοτρίδης, ο οποίος στα δύο χρόνια θητείας του στο νησί πρόλαβε να κερδίσει την αγάπη και εκτίμηση των κατοίκων του νησιού.
 
Πιο αναλυτικά, σε ανάρτησή του την Πέμπτη στο Facebook, ο πύραρχος Κοτρίδης, ο οποίος μετατίθεται πλέον στα εναέρια μέα της Πυροσβεστικής στην Αθήνα, αναφέρει:
 
"Σήμερα κλείνει ο κύκλος μου ως Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σάμου.
 
Πάνω απ’ όλα ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε υγεία και δύναμη για να μπορέσω να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.
 
Ευχαριστώ τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών κ. κ. Ευσέβιο, τον Γέροντα Μακάριο απο την Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού και την Γερόντισσα Ευνίκη από την Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής, που ήταν τα πνευματικά μου στηρίγματα και το λιμάνι μου σε κάθε δύσκολη στιγμή.
 
Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου, απο την Π.Υ Σάμου, Π.Κ. Καρλοβασίου, Π.Κ. Ικαρίας και Π.Κ. Ραχών που με στήριξαν, παρά τις τόσες δυσκολίες που αντιμετωπίζει η υπηρεσία και είμαι υπερήφανος γι' αυτούς.
 
Ευχαριστώ τους συναδέλφους από το Α/Λ Σάμου, για όσο διάστημα υπηρετήσαμε μαζί.

Όλους τους εθελοντές που κάθε στιγμή ήταν στο πλάι μου.

Τον Αντιπεριφερειάρχη Σάμου, τον Δήμαρχο Σάμου, τον Δήμαρχο Ικαρίας, τον Δήμαρχο Φούρνων, καθώς και τους Αντιδημάρχους, για την υποστήριξη και πολύ καλή συνεργασία.

Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που με στήριξαν και ανέδειξαν το έργο της υπηρεσίας.
 
Την κα Εισαγγελέα, τον Διοικητή της 79 ΑΔΤΕ, τον Λιμενάρχη, τον Αστυνομικό Διευθυντή, τον Διοικητή του Ναυτικού Κλιμακίου, τον Διοικητή του 4ου ΣΗΕ, τον Διοικητή του 4ου Σταθμού Αναφοράς, την κα Δασάρχη, τον Διευθυντή Αρχαιοτήτων, τον Γεώργιο Στάντζο, τον Ιωάννη Καπνιά και την κα Στέλλα Καπνιά, για την στήριξη και άψογη συνεργασία.
 
Τον Διευθυντή της Silk Oil Σόλωνα Καρατζά και τον Διευθυντή της Μαρίνας Πυθαγορείου, για την προσφορά τους στην Π.Υ. Σάμου.
 
Ευχαριστώ όλους τους Σαμιώτες που με αγκάλιασαν και μου έδωσαν την αγάπη τους. Ο Θεός να σας έχει πάντα γερούς κι ευτυχισμένους.
 
Τέλος σας παρακαλώ να στηρίξετε τον νέο Διοικητή στο δύσκολο έργο του και να κάνει ό,τι μπορεί ο καθένας απο τη μεριά του για να προστατέψει και αναδείξει αυτόν τον υπέροχο τόπο.
 
Θα σας θυμάμαι πάντα με αγάπη!!!!!!!" καταλήγει ο κ. Κοτρίδης.